top of page

The Blue Lamp Group

Public·330 members

היי לכולם! האם מישהו היה בישראל לתקופה ממושכת ויכול להמליץ ​​על משהו לעשות בערב שקט?

9 Views
Shane Rivera
Shane Rivera
2 days ago

בשנה שעברה ביליתי כמה חודשים בירושלים ובסביבה, והערבים השקטים היו הדבר שהכי אהבתי שם. אחרי יום עמוס בעבודה, הייתי לוקח ספר או פשוט יוצא לטיול רגלי בשכונות הישנות, שם האווירה רגועה ונעימה. פעם אחת חיפשתי אופציות נוספות והגעתי דרך

לרעיונות מעניינים לפעילויות שקטות שמתאימות בדיוק למי שגר שם לתקופה ארוכה. זה כלל פינות חמד קטנות, מקומות עם נוף יפה ואפילו כמה אירועים תרבותיים רגועים שלא דורשים אנרגיה גבוהה. זה שינה לי את כל החוויה – במקום להרגיש משועמם, הערבים הפכו לזמן אהוב. אם אתה שם עכשיו, נסה להתמקד בדברים כאלה, הם עוזרים להסתגל ולהנות מהשקט. מומלץ מאוד.

bottom of page